Mai e cineva care nu se pricepe la PR, fotbal şi politică?
Dacă da, hai să ne unim forţele şi bunul simţ al comunicării pentru a construi mesaje pozitive care să ajungă la inima omului, nu numai în stomacul şi în portofelul lui.
Desigur, creierul nu trebuie exclus de nicio parte a axei emiţătator-receptor.
Vă propunem să ne delimităm împreună de persuasiunea ieftină, de NLP-ul de tarabă şi de RSVP-ul indecent!
Pentru că a da viaţă unui concept, a construi o imagine, a modela şi promova un mesaj presupune să ai decenţa pe care numai experienţa în comunicare ţi-o poate da.
Cu atât mai mult când este vorba de un spectacol sau de un festival de teatru, de evenimente legate de film ori de literatură; de un vernisaj de artă, de lansarea unui artist ori de susţinerea apogeului acestuia.
Servicii
Cât poţi investi într-un crez? Tot ceea ce ai dar, mai ales, tot ceea ce eşti.